Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
IRINA BUL14
IRINA BUL14
1 août 2008

Пристигане в Кингдао

Пристигнахме в Кингдао вчера, късния следобяд. Пътуването мина нормално, стори ми си доста бързо. Заминахме с група от българските спортисти: борба, бокс, спортна гимнатика, плуване, колоездене и бадмингтон. С нашата група пътува и директора на Дирекция "Спорт за високи постижения" г-н Евстатиев. Изпращането, организирано от БОК, ДАМС и Първа частна банка на летище София беше чудесно. Получихме подаръци талисмани: лъвчета и българско знаме.

SANY0154

Изпращането на летището в София - с треньора ми Явор Колев

Обстановката беше много приятна и до наситена с емоции: подкрепата на всички изпращачи и присъствието на всички български медии направиха момента незабравим. Изпълнителният директор на БУЛСАФ Стоян Петров и секретарят на БФВ, Телман Сариев дойдоха на изпращането и ни пожелаха късмет. Много бях трогната от жеста на Телман Сариев, който ми подари огромен букет и иконка на Свети Николай-Чудотворец за късмет. Родителите ми бяха също с мен на това изпращане.

SANY0156

Президента на БФВ, Касъров също присъстваше на летището, но не дойде да ме поздрави. Той изрази по свой начин подкрепата си: остана скрит в близкото кафене зад ъгъла /предполагам поради насъбралите се журналисти, които биха започнали да му задават неудобни въпроси/, откъдето ни привика на среща чрез посредник - Изпълнителния Директор на БФВ. Поради ангажиментите ни по заминаването, не остана време и ръководителят на българската делегация прикани групата за преминаване през митническия контрол. 

SANY0153

Publicité
Commentaires
I
merci mila Irinke!!!!<br /> obich na teb i zialoto semeistvo!!!<br /> Vasha Ina
I
Uspeh Inska!!!<br /> Pozdravi i celuvki ot vsichki ni!!!<br /> Irji i semeistvo
IRINA BUL14
Publicité
Archives
Publicité