Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
IRINA BUL14
IRINA BUL14
11 juin 2008

Подготовката ни за Игрите със Жулиен тече много

Подготовката ни за Игрите със Жулиен тече много добре. Изминалите две седмици бяха много натоварени. В тренирочъчната програма преобладаваха предимно тренировките за сила и издръжливост, но аз тренирах и доста на вода. Възползвах се от възможността да се присъединя към местния младежки отбор. Момчетата са много добре подготвени и като спаринг партьори са отлични. Освен това работихме и с видео, което беше направено от треньора и неговия помощник. Шеста на отминалото Европейско, Полин Перан също тренира с нас на вода. Оценявам нейното желание да ми помогне да се подготвия максимално добре за предстоящите Игри. С Жул гладахме филмираните тренировки и получих ценни съвети в технически план. Много съм доволна от изминалите две седмици, чувствам се отлично и във форма. До началото на Игрите обаче имам още много работа в техничен, тактически и физически план.

На фона на тези положителни новини, безобразията на Българска Федерация Ветроходство контрастират ярко. До момента не съм получила никаква финансова помощ от тях, въпреки че ще представам България на игрите и за момента съм единствения представител на българското ветроходството на предстоящите игри. Освен това БФВ дължи около 31 000 лв. за подготовката ми през 2007г., които съм отчела и които до момента не са ми изплатени.

В ДАМС  са информирани за случая и съответните мерки ще бъдат предприети. Освен това в ИСАФ / международната федерация по ветроходство/ също са наясно със ситуацията, тъй като членове на международното жури видяха че нощувам в палатка по време на последната международна регата...

Publicité
Commentaires
IRINA BUL14
Publicité
Archives
Publicité