Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
IRINA BUL14
IRINA BUL14
24 février 2008

3 то място на Евроолимпа !!!

DSCI0145_copy

Регатата завърши в петък с официално награждаване, което се проведе веднага след последните гонки. За спечеленото трето място получих красива купа, която ми бе връчена от представител на Гръцката Федерация по Ветроходство.

Доволна съм от доброто си представяне, защото състезанието беше изключително тежко. Нетипичните за Атина метереологични условия в първите два дни от състезанието - силен и студен северен вятър, снеговалеж и температури под и около нулата, се смениха неочаквано с безветрие и слънце. Проведохме общо 6 гонки за 3 дни, по два старта на ден. Всеки старт изискваше много добра концентрация и физическа подготовка, издръжливост и добра тактика. Продължителността на всяка гонка варираше от 30 - 40 минути, с малка почивка между двата старта от около 10 минути. Сериозната ми подготовка през изминалите месеци даде добър резултат. С фитнес, кросове, колело, тренировки на вода и нужната почивка след всичко това, успях да наваксам пропуснатото от началото на 2007 година, когато поради факта че се налагаше сама да плащам участията си в състезания, съчетавах 8 часов работен ден /по професия съм архитект/ и вечерни тренировки след работа. Физическата ми подготовка в момента е на ниво, по отношение на техниката и тактиката също имам добър прогрес и като цяло с треньорите ми сме доволни от съвместната си работа дотук. Набелязахме и доста елементи, върху които ще работя през оставащите до Олимпиадата месеци.

Конкуренцията в регатата не беше многобройна /едва осем жени/, но на ниво. За първите три места борбата беше голяма, поради факта че на всяка гонка първите 3 състезателки /гъркинята, кипърката и аз/ се движехме в група, само на няколко метра разстояние една от друга. Често позициите ни по време на гонката се сменяха и това кой ще спечели се решаваше само на броени метри от финала. Останалите състезателки, заемащи от 4-то до 8-мо място в крайното класиране, в повечето от гонките финишираха на значителна дистанция след нас, с закъснение от около 3 до 6 минути.

В крайното класиране на завършилото състезание на първа позиция се класира Антония Фрай от Гърция, а на втора Габриела Хаджидамианоу от Кипър. Според системата на ISAF за оценяване на състезанията от международния календар, третото място в Атинския Евролимп ми носи 294 точки, което е добър старт в общо 5-те квалификационни състезания за Олимпийските игри в Пекин, определени от БФ Ветроходство.

Българската ми конкурентка Мавродиева остана далеч на предпоследното 7-мо място и със съответно 0 спечелени точки за квалификациите, поради факта че не влиза в първите 50% от класиралите се участнички /от общо 8 завършили участнички/.

Класирането от Евроолимпа беше още едно потвърждение на спортните ми резултати от изминалия 2007 сезон, през който спечелих Олимпийска квота за България, изпреварвайки със седем места другата българска участничка на Световното в Каскаис, след което извоювах златен медал на Балканското п-во провело се в Гърция - Кавала, и първо място на Републиканското п-во в град Варна.

Всичко казано по горе се случи единствено благодарение на подкрепата на следните чудесни хора, благодарение на тяхната всеотдайност и вяра в мен: искам да благодаря на клуба си Лазур Варна, както на ръководството за финансовата му и морална подкрепа, така и на самите състезатели, тренирали заедно с мен през изминалото лято. Благодаря на треньорите си Жан-Клод Менар и Явор Колев за отзивчивостта и вниманието, въпреки че все още не са си получили хонорарите си за 2007 от БФ Ветроходство. Благодаря и на семейството си, съпруга си Жулиен, родителите си и сестричката си че са винаги с мен. Благодаря и на всички тези добри хора, които ми помагат с каквото могат, за да мога да продължа да тренирам и да се състезавам за България.

Искам да благодаря и на онези, които с всички сили се стремят да ме спрат от състезателна дейност, защото преодоляването на техните мизерии само ме прави още по-силна.

 

DSCI0147_copy

Publicité
Commentaires
I
Mila inska chestita pobeda.<br /> Mnogo te celuvame vsichki i do novi sreshti.<br /> Nadiavam se skoro da se chuem. :)<br /> S obich Irji i semeistvo
IRINA BUL14
Publicité
Archives
Publicité