Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
IRINA BUL14
IRINA BUL14
10 juillet 2008

Първият ден от тренировъчния лагер беше доста

Първият ден от тренировъчния лагер беше доста "мокър" заради проливния дъжд, но много ползотворен от наученото на вода. Тренировката продължи почти 3 часа. Вятърът се променяше доста често в зависимост от дъждовните облаци. Силата му варираше от 7 до 15 възела, което ни позволи да караме както със шверт, така и на глисаж. Възстановяването и физическата подготовката през последната седмица ми позволи да се възстановя много добре след тренировъчния лагер в Китай. Резултата е че днес на вода скоростта ми беше много добра.

Нали съм рожденничка днес, всичко върви като по вода! Благодаря на семеиството си и всички приятели, които бяха така мили да ме поздравят и да ми пожелаят куп позитивни неща!

Publicité
Commentaires
IRINA BUL14
Publicité
Archives
Publicité