Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
IRINA BUL14
IRINA BUL14
23 mai 2008

Много слаби ветрове преобладаваха по време на

Много слаби ветрове преобладаваха по време на вчерашните 2 гонки. Във временното класиране при мъжете, Жулиен се изкачи до 1 во място  с убедителното 2 то място в първата гонка и 1 во във втората. Втори е Дориан Ван Ризелберге /Холандия/ и на трето място е Том Ашли /Нова Зеландия/. При жените първа е Марина Албау, втора Фаустин Мерет и трета Барбара Кендал.

nh0239_XXL

През вчерашния ден фокуса ми беше върху стартовете и съм доволна от изпълнението си и на двата. Не така добре успях да се справя с тактиката до 1 ва веха. В сремежа си да следвам заходите на вятъра, испуснах от контрол основната група на лидерките, което ми коства значителна дистанция. Въпреки много добрата си скорост на попътните курсове, преднината добита от водещата група беше значителна и успях да наваксам само няколко места. Това ми коства загуба на едно място във временното класиране и за момента съм 9 та с равни точки с осмото място.

Днес първата гонка отново е определена за 13 30 ч. Предвижда се слаб вятър в рамките на 8 възела от исток-североисток.

Publicité
Commentaires
IRINA BUL14
Publicité
Archives
Publicité